ویلا ساحلی لب دریا ديپلمات

مازندران، رامسر
کد ملک: Otaghak-۲۳۸۷۳۹۵
host اتاقک سایت مرجع
۷۰۰متر
۸
۸ تخت دبل
۲۲نفر

توضیحات

اقامتگاه طبق پروت ل های بهداشتی ضدعفونی می شود.
دارای (موتور برق اضطراری) و دستگاه ولرگازی اسپ ل ت می باشد (نگران قطعی برق نباش د)
ا ن و لا (بوت هتل لو س) در باغی به مساحت هزار متر با منسوجات و تجه زات هتلی در خط ساحلی رامسر واقع شده به گونه ای ه درب پشتی آن رو به ساحل باز می شود.
به طور لی وقتی داخل سالن و لا ا اتاق ها هست د. و و در ا جنگل و گل و گ اه و فضای ز بای باغ را مشاهده می فرمایید.
ا ستگاه تفر حات آبی در ساحل آماده خدمات جداگانه می باشند و همچن ن پرواز تفر حات هوائی در فرودگاه
از نظر جغراف ایی ابتدای ورودی رامسر جنب هتل وثر از سمت شهسوار می باشد به هم ن لحاظ دسترسی به ام انات تفر حی آبگرم مرا ز خر د اخ موزه و تفرجگاهای مناطق لاقی و جنگلی دالخانی جواهرده و هزار شهسوار و تله اب ن رامسر و فرودگاه و فروشگاه های برند پوشا رستوران های برند را سهل و آسان می نما د.
ویلا دارای سالن و اتاق خواب لا مستر (حمام و سرو س بهداشت ) و واحد سرو س فرنگ و ا ران جنب سالنها ولرگازی (۱۱ دستگاه ولر اسپ ل ت) با و و در ا و جنگل و ل ه اتاق ها ن ز دارای خچال و چای ساز و مد د واری می باشند
اتاق خواب مستر با تخت نفره در هم ف و اتاق مستر بزرگ در طبقه فوقان (دوبل س) با ظرف ت حدا ثر نفر ((جای خواب نفر اضافه در فضای مشتر سالن با مبل تختخوابشو نفره و مبل تختخوابشو نفره در اتاق مستر بزرگ شماره م باشد.)) اتاق دارای تراس با و و در ا و اتاق با ا وان و و جنگل و گل و گ اه ز بای باغ می باشد (اتاق شماره دارای وان ج وزی نفره می باشد)
در تراس اتاق خواب با و و در ا دوچرخه ثابت و دارا وسا ل بدن ساز م باشد. چنانچه رزرو برا ب شتر از نفر باشد(حدا ثر تا ظرف ت تا نفر برای هر نفر اضاف هزار تومان در افت خواهد شد
ا ن اتاق خواب مستر بزرگ (و ژه) در طبقه فوقانی (دوبل س) با تراس و و در ا و جنگل تابخانه دستگاه ماساژ پا و بدن دست و دستگاه وس له توانبش دست و پا سالمندانم باشد. (متذ ر می شو م اتاق خواب شماره علاو بر تخت نفره مبل تختخوابشو نفره ن ز دارد.) بنابرا ن ا ن دو اتاق مستر مجزی از هم بوده لذا چون تراس و راه ورودی مشتر دارند می تواند مخصوص خانواده (فم لی باشد) م همانان گرامی مقدم شما را گرامی م دار م و سفر خوشی برا تان آرزومند م. ( زن و شوهر دانشگاه د ده) به عنوان ارگزار شما در طبقه ز ر هم ف جهت رفاه حال شما بدون مزاحمت اس ان دارند. و در صورت درخواست مهمان و پرداخت هز نه خدمات آماده ارائه خدمات آشپزی پذ رائی و نظافت خواهند بود.
دفتر رس دگی به امور و لا جنب درب ورودی در فاصله متری محل اقامت شما قرار دارد.
این اقامتگاه تا تعداد ۱۶ نفر ۶ اتاق خواب در اختیار مهمان قرار میگیرد و برای ۱۶ نفر به بالا ۸ اتاق خواب در اختیارتون قرار میگیرد .

امکانات

جکوزی
پارکینگ
شوفاژ
کولر گازی
تلویزیون
کتری و قوری
بخاری
حمام
توالت فرنگی
توالت ایرانی
ماشین لباسشویی
اجاق گاز
یخچال
آلاچیق
چای ساز
سیستم صوتی
فوتبال دستی
فر/مایکروویو
مبلمان
میز پینگ پنگ
وسایل آشپزی
امکانات شستشوی ظرف
در ضد سرقت
سیخ کباب و منقل کباب

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

مدرک احراز هویت مدارک محرمیت
امکان همراه داشتن حیوانات خانگی وجود ندارد.
امکان برگزاری جشن وجود ندارد.
امکان سیگار کشیدن وجود دارد.
امکان استفاده از حیاط و باغ وجود دارد.
امکان تردد در خانه با کفش وجود ندارد.
ورود ح وانات خانگی به ح اط و محوطه باغ مجاز اما به داخل سالن و اتاق خواب ممنوع می باشد.
ارائه مدارک محرمیت (برای زوج ها) الزامی است.
برگزاری م همانی و ا دعوت دوستان و آشنا ان خارج از تعداد نفرات مندرج در قرارداد به هر ش ل و ا عنوان ممنوع و در صورت عدم رعا ت ا ن مهم قرارداد فسخ می گردد.

ساعت ورود از : ۱۶:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۲۲,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۲۲,۰۰۰ تومان