اجاره ویلا استخردار در شیراز - دینکان

فارس، شیراز
کد ملک: Jajiga-۳۱۸۴۰۳۸
host جاجیگا سایت مرجع
۱۳۰۰متر
۱۵۰متر
۳
۲ تخت دبل و ۱ تخت سینگل
۸نفر

توضیحات

اجاره ویلا استخردار در شیراز دینکان
این ویلا سه خوابه لوکس با چشم انداز بی نظیر از درختان و کوه و فضای نورپردازی شده مزین به چوب و سنگ های طبیعی با استخر روباز آبسرد در محیطی امن و آرام در قلب باغهای زیبای دینکان در شمال شهر شیراز واقع شده است.
ویلا مجهز به باغ سرسبز وان جکوزی با نورپردازی حرفه ای و شیشه های ضد گلوله می باشد و وجود یک اتاق خواب رویایی مجهز به تخت برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع خواب جهت بهره مندی از چشم انداز کوه و باغ و استخر بزرگ و لوکیشن های زیبای عکاسی در کنار دسترسی آسان به اماکن تاریخی و زیارتی شیراز از مزیت های رزرو این ویلای منحصر به فرد می باشد.
طراحی ویلا به صورت پذیرایی آشپزخانه با سقف شیشه ای حمام با فرنگی و وان جکوزی ۴ نفره با نورپردازی حرفه ای در قسمت پایین و دو اتاق خواب (یکخواب مستر دارای حمام و فرنگی) و روم گاردن در قسمت بالا می باشد همچنین یک حمام دو سرویس ایرانی و کلبه مجزا دارای آشپزخانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی با طراحی چوبی و نورپردازی در مجاورت استخر در محوطه قرار دارد.
وان جکوزی ۴ نفره و استخر روباز آبسرد با تصفیه اتوماتیک ۲۴ ساعته به ابعاد ۱۱ در ۵.۵ متر و عمق ۱.۲۰ تا ۲.۲۰ متر مهیای استفاده میهمانان می باشد.
وجود فوتبالدستی و تنیس روی میز در سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و نورپردازی و میز و صندلی باغی آلاچیق شاه نشین لوکیشن های عکاسی و باربیکیو در حیاط دلباز و درختکاری شده فضای مناسبی را برای تفریح و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط دلباز اقامتگاه با دیوار محصور است و واحد نگهبانی ۲۴ ساعته در نزدیکی درب ورودی در محوطه سکونت دارد و به جهت حفظ امنیت بیشتر دروازه ورودی و کوچه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه با طی مسافت حدود ۵۰۰ متری تا ۱ کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت ۴G می باشد.

امکانات

آب
جکوزی
برق
باربیکیو
پارکینگ
استخر
تلویزیون
حمام
توالت فرنگی
توالت ایرانی
یخچال
اتو
جاروبرقی
سرایدار یا نگهبان
سشوار
گرمایش
مبلمان
میز نهارخوری
آشپزخانه
کمد/دراور
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

ساعت ورود از : ۱۴:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان