اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود - آهنگرکلا

مازندران، نمک آبرود
کد ملک: Jajiga-۳۱۸۳۷۸۱
host جاجیگا سایت مرجع
۴۰۰متر
۲۰۰متر
۳
۳ تخت دبل
۷نفر

توضیحات

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود آهنگرکلا
این ویلا دوبلکس سه خوابه که یک خواب آن مستر می باشد با استخر سرپوشیده و حیاط زیبا در محیط دنج و آرام روستای آهنگرکلا و در فاصله حدود ۳ کیلومتری از مرکز شهر نمک آبرود واقع شده است.
ویلا به صورت سالن پذیرایی آشپزخانه اتاق خواب سرویس ایرانی با حمام در طبقه همکف با دسترسی حدود ۱۲ پله در طبقه بالا دو اتاق خواب دو تراس با چشم سرسبز در اختیار میهمانان گرامی قرار دارد محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار کوتاه و درخت محصور شده و واحد نگهبانی ۲۴ ساعته در ورودی کوچه منتهی به اقامتگاه مستقر می باشد.
استخر سرپوشیده آبگرم اقامتگاه با تصفیه اتوماتیک ۲۴ ساعته در ابعاد ۷ در ۳ متر به عمق ۱ الی ۱۶۰ متر در اختیار میهمانان گرامی می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت جهت تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت با فاصله حدود ۱۰۰ کیلومتری از اقامتگاه امکان پذیر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت نیز به صورت ۴G است.
تفریحات آبی و ساحل در فاصله حدود ۴ کیلومتری از اقامتگاه در دسترس می باشد چالوس یکی از توریستی ترین مناطق شمال کشور می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

امکانات

آب
برق
باربیکیو
پارکینگ
استخر
تلویزیون
حمام
توالت فرنگی
توالت ایرانی
ماشین لباسشویی
یخچال
جاروبرقی
سرایدار یا نگهبان
گرمایش
مبلمان
میز نهارخوری
آشپزخانه
کمد/دراور
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

امکان پذیرش گروه های مجردی وجود ندارد.
به جمع مجردی اجاره داده نمی شود.

ساعت ورود از : ۱۴:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان