اجاره کلبه چوبی در ماسال - طبقه دوم

گیلان، ماسال
کد ملک: Jajiga-۳۱۷۸۷۷۴
host جاجیگا سایت مرجع
۳۰۰۰متر
۶۰متر
۱
۱ تخت دبل
۶نفر

توضیحات

اجاره کلبه چوبی در ماسال طبقه دوم
این کلبه چوبی یکخوابه با دسترسی ۱۳ پله ای در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در محیطی سرسبز و دلنشین به همراه آلاچیق عمومی و ایوانی با چشم انداز کوه و جنگل در روستای طبق سر واقع شده است که با شهر توریستی ماسال حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.
محیط اطراف اقامتگاه مطابق بافت روستایی با فنس و چوب و سیم خاردار محصور شده و محوطه با سایر کلبه های موجود در این مجموعه بصورت مشترک مورد استفاده قرار میگیرد همچنین میزبان در همسایگی سکونت دارد.
گفتنی است جهت امنیت بیشتر اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به محوطه می باشد به علاوه در این اقامتگاه سفارش صبحانه و غذاهای محلی نظیر باقالی قاتوق ماهی کبابی میزراقاسمی ماهی شکم پر و ... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
قابل ذکر است حدود ۲۰۰ متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی است و امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با طی کردن مسافت حدود یک کیلومتری میسر است در ضمن کیفیت خطوط شبکه تنها در مکالمه برای همراه اول مناسب است ولی ارائه خدمات در ایرانسل جهت مکالمه و همچنین دسترسی به شبکه اینترنت برای هر دو اپراتور با مشکل روبروست همچنین جهت رفع این مشکل اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان می باشد.
آبشار رامینه بام سبز ماسال ییلاقات اولسبلانگاه و سوچاله با چشم انداز اقیانوس ابر تنها بخشی از جاذبه های ماسال زیبا می باشند.

امکانات

آب
برق
باربیکیو
پارکینگ
تلویزیون
اینترنت
حمام
توالت ایرانی
یخچال
جاروبرقی
سرایدار یا نگهبان
گرمایش
مبلمان
میز نهارخوری
آشپزخانه
سیستم اطفای حریق
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

امکان پذیرش گروه های مجردی وجود ندارد.
به جمع های مجردی اجاره داده نمی شود.
ایجاد هر گونه سر و صداهای غیر متعارف از ساعت ۲۳ به بعد مطلقا ممنوع است.

ساعت ورود از : ۱۴:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان