رزرو ویلا دوبلکس استخردار در اصفهان - زردنجان

اصفهان، اصفهان
کد ملک: Jajiga-۳۱۷۸۶۸۴
host جاجیگا سایت مرجع
۳۵۰۰متر
۱۷۰متر
۱
۱ تخت دبل
۱۵نفر

توضیحات

رزرو ویلا دوبلکس استخردار در اصفهان زردنجان
این ویلا دوبلکس یکخوابه با استخر روباز آبسرد و حیاطی دلباز و باصفا در روستای زردنجان واقع شده که با شهر توریستی اصفهان حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.
ویلا دوبلکس در طبقه پایین بصورت سالن پذیرایی آشپزخانه اتاق خواب سرویس ایرانی حمام و در طبقه بالا دارای سالن نشیمن و آشپزخانه می باشد همچنین گفتنی است طبقه بالا فاقد مبلمان می باشد.
میهمانان عزیز توجه داشته باشید درب تراس موجود در طبقه بالای اقامتگاه قفل و استفاده از آن ممنوع است.
استخر تابستانه آبسرد با تصفیه دستی و امکان تعویض آب هر سه روز یکبار با ابعاد ۷ در ۳ متر و عمق ۱.۱۰ الی ۱.۷۰ متر در حیاط اقامتگاه جهت استفاده در فصول گرم سال موجود است.
محیط اطراف حیاط زیبای اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست حصار شده و دوربین مداربسته محوطه را تحت پوشش قرار می دهد همچنین گفتنی است جهت استفاده از استخر با میزبان هماهنگی قبلی برای غیرفعال کردن دوربین مشرف به محیط استخر صورت بگیرد.
قابل ذکر است ویلا فاقد لوله کشی آب و گاز شهری است و آب مصرفی از طریق چاه تهیه می شود که قابل شرب نیست لذا میهمانان عزیز با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند ضمنا سوخت مصرفی ویلا از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
حدود ۳۰۰ متر مسیر منتهی به ویلا جاده خاکی مناسب برای تردد انواع وسایل نقلیه است و امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود دو کیلومتری مقدور می باشد به علاوه خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول ۴G است.
کاخ هشت بهشت کلیسای وانک میدان نقش جهان مسجد جامع اصفهان عمارت چهلستون منارجنبان پل خواجو و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی است.

امکانات

آب
برق
باربیکیو
پارکینگ
استخر
تلویزیون
حمام
توالت ایرانی
یخچال
جاروبرقی
گرمایش
مبلمان
آشپزخانه
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

ارائه شناسنامه کارت ملی هوشمند یا گواهینامه الزامیست.
نگهداری حیوانات خانگی در حیاط اقامتگاه بلامانع است.
جهت برگزاری میهمانی با میزبان هماهنگ شود.

ساعت ورود از : ۱۷:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۵:۰۰

موقعیت مکانی

۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان