خانه روستایی در ماسال - طاهرگوراب - و ۲

گیلان، ماسال
کد ملک: Jajiga-۳۱۷۸۱۲۹
host جاجیگا سایت مرجع
۱۰۰۰متر
۸۰متر
۱
۱ تخت سینگل
۸نفر

توضیحات

اجاره خانه روستایی در ماسال طاهرگوراب و ۲
این خانه روستایی یکخوابه با حیاط زیبا و سرسبز در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در منطقه ای دنج و آرام از روستای طاهرگوراب و با فاصله حدود ۶ کیلومتری از مرکز شهر ماسال واقع شده است.
محیط اطراف حیاط سرسبز این خانه روستایی با میزبان آن که در طبقه پایین همین اقامتگاه سکونت دارد به صورت مشترک در اختیار میهمانان است.
لوله کشی آب این اقامتگاه از طریق چاهی ت مین میشود که آب آن قابل شرب نیست بنابراین پیشنهاد می شود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید ضمنا حمام و سرویس بهداشتی ایرانی این منزل مبله در ایوان آن و به صورت مجزا از در اختیار میهمانان است.
محوطه اطراف حیاط زیبای این اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور می باشد و به دوربین مداربسته مجهز است همچنین استفاده معمول از میوه درختان حیاط آن برای میهمانان بلامانع می باشد نکته اینکه میزبان اقامتگاه در حیاط آن از دام و طیور نگهداری میکند و اداوات کشاورزی خود را نیز در همین حیاط اسکان می دهد به علاوه در فاصله نزدیک از این خانه روستایی استخر پرورش ماهی و شالیزار نیز وجود دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود ۵ دقیقه رانندگی از اقامتگاه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت ۴G می باشد.
بام سبز ماسال ییلاق اولسبلانگاه غار آویشو آبشار وزن بخشی از دیدنی های این خطه از گیلان زیبا است.

امکانات

آب
برق
پارکینگ
تلویزیون
حمام
توالت ایرانی
یخچال
گرمایش
مبلمان
آشپزخانه
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

استعمال دخانیات(سیگار قلیان و... ) در داخل اقامتگاه ممنوع است.
همراه داشتن کارت ملی هوشمند و کارت ماشین الزامی می باشد.

ساعت ورود از : ۱۲:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۵۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۵۰۰,۰۰۰ تومان