رزرو ویلا دوبلکس استخردار در رامسر - چالکرود

مازندران، رامسر
کد ملک: Jajiga-۳۱۷۷۱۳۵
host جاجیگا سایت مرجع
۱۱۵۰متر
۳۷۰متر
۴
۳ تخت دبل و ۲ تخت سینگل
۱۲نفر

توضیحات

رزرو ویلا دوبلکس استخردار در رامسر چالکرود
این ویلا دوبلکس چهار خوابه که دو اتاق خواب مستر دارد در کنار دو خواب دیگر که دارای مستر مشترک بوده به همراه یه سرویس ایرانی و فرنگی در پذیرایی با استخر روباز آبگرم و چشم اندازی بکر از ساحل دریا در منطقه ساحلی چالکرود با فاصله حدود ۶ کیلومتری از شهر توریستی رامسر واقع شده است.
ویلا دوبلکس در طبقه پایین مشرف به حیاط جنوبی و شمالی به صورت سالن پذیرایی آشپزخانه سه اتاق خواب ( یک اتاق خواب مستر ) و در طبقه بالا سالن پذیرایی آشپزخانه میز بیلیارد تراس با چشم انداز دلنواز از دریا و یک اتاق خواب مستر همراه با سرویس فرنگی مشترک با حمام در اختیار میهمانان عزیز قرار دارد.
در حیاط باصفای ویلا استخر روباز آبگرم با تصفیه اتوماتیک ۲۴ ساعته به ابعاد ۷ در ۴ متر و عمق ۱.۶۰ متر مهیای استفاده است همچنین گفتنی است محیط سرسبز اقامتگاه به همراه میز و صندلی موجود در حیاط با چشم اندازی رویایی و نزدیکی به ساحل دریا تمامی شرایط لازم را جهت دورهمی و بهره بردن از آب و هوای بکر منطقه فراهم کرده است.
محوطه اطراف اقامتگاه از چهار سمت با دیوار بلند حصارکشی شده است همچنین لازم بذکر است قسمت پارکینگ ویلا با سرایه داری مشترک بوده و از قسمت پارکینگ به حیاط جنوبی ویلا راه دارد که حیاط جنوبی و شمالی کاملا دربست در اختیار میهمان می باشد.
گفتنی است اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به محوطه ( به غیر از محیط استخر ) می باشد.
از این ویلا با طی کردن مسافت ۲۰۰ متری می توانید به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و اقلام مصرفی خود را تامین کنید ضمنا کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت به صورت ۴G است.

امکانات

آب
برق
باربیکیو
پارکینگ
استخر
تلویزیون
حمام
توالت فرنگی
توالت ایرانی
یخچال
سرایدار یا نگهبان
گرمایش
مبلمان
میز بیلیارد
میز نهارخوری
آشپزخانه
کمد/دراور
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

استعمال دخانیات(سیگار قلیان و... ) در داخل اقامتگاه ممنوع است.
جمع های مجردی قبل از اقدام به رزرو با واحد پشتیبانی یا از طریق مکالمه با میزبان شرایط نفری خود را در میان گذاشته و در صورت موافقت با شرایط میزبان اقدام به رزرو قطعی نمایند.

ساعت ورود از : ۱۵:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان