اجاره ویلا تریپلکس استخردار در متل قو - سه خوابه

مازندران، متل قو
کد ملک: Jajiga-۳۱۷۶۴۹۲
host جاجیگا سایت مرجع
۳۸۰متر
۳۵۰متر
۳
۳ تخت دبل
۹نفر

توضیحات

اجاره ویلا تریپلکس استخردار در متل قو سه خوابه
این ویلا تریپلکس سه خوابه با میز بیلیارد فوتبالدستی تخته نرد سیستم صوتی روف گاردن مجهز و استخر سرپوشیده و جکوزی در منطقه ای دنج و آرام و با فاصله حدود ۵ کیلومتری از مرکز شهر متل قو واقع شده است.
این ویلا تریپلکس سه خواب مستر در طبقه اول شامل یک استخر و یک جکوزی به همراه سالن پذیرایی آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام یک سالن پذیرایی و آشپرخانه و سه اتاق خواب مستر به همراه یک تراس در طبقه دوم و در طبقه سوم یک سالن بازی شامل میز بیلیارد فوتبالدستی میز تخته نرد به همراه روف گاردن مجهز آماده استفاده میهمانان می باشد.
استخر سرپوشیده این ویلا که آب گرم آن به صورت ۲۴ ساعته مجهز می باشد به ابعاد ۷ ۵ در ۳ ۵ متر و به عمق ۱ ۳ الی ۱ ۸ متر به همراه یک جکوزی ماساژودار ۴ نفره مهیای استفاده میهمانان می باشد.
محیط اطراف حیاط زیبای این اقامتگاه با دیوار نرده و درختان سرسبز محصور شده و از بیرون مشرف نیست همچنین این محوطه و در ورودی آن به دوربین مداربسته مجهز می باشد به علاوه آلاچیق حیاط اقامتگاه فضایی دلپذیرا را برای دورهمی های شبانه فراهم میکند.
میهمانان این اقامتگاه علاوه بر اینکه می توانند به صورت رایگان از یخچال پرشده آن استفاده کنند با صبحانه رایگان میزبان نیز پذیرایی میشوند ضمنا میهمانان این اقامتگاه ملحفه یکبار مصرف هم از میزبان دریافت میکنند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود ۵۰ متر فاصله از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت ۴G می باشد.
غار دانیال جنگل متل قو ساحل زیبای دریا و تفریحات آبی مهیج همچون جت اسکی قایق سواری شاتل و پاراسل از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا می باشد.
سرویس بهداشتی ایرانی اقامتگاه در حیاط آن واقع شده است.

امکانات

آب
جکوزی
برق
باربیکیو
پارکینگ
استخر
تلویزیون
حمام
توالت فرنگی
ماشین لباسشویی
یخچال
جاروبرقی
گرمایش
فر/مایکروویو
مبلمان
میز بیلیارد
میز نهارخوری
آشپزخانه
کمد/دراور
کولر

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

استعمال دخانیات(سیگار قلیان و... ) در داخل اقامتگاه ممنوع است.
همراه داشتن حیوان خانگی در صورتی که در حیاط یا درون باکس نگهداری شود بلامانع است.
همراه داشتن کارت ملی هوشمند و کارت ماشین الزامی می باشد.
برگزاری میهمانی با هماهنگی قبلی ممکن است.
به جمع مجردی بیشتر از 6 نفر اجاره داده نمیشود.

ساعت ورود از : ۱۵:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان