رزرو بوتیک هتل ایران مهر ( شاه نشین 5 دری )

فارس، شیراز
کد ملک: Homsa-۲۷۷۹۸
host هومسا سایت مرجع
۳۵متر
۰
۳نفر

توضیحات

بوتیک هتل سنتی ایران مهر با بافت قدیمی و موزه مانند خود ، یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از سلسله قاجار است که حدود ۱۳۳ سال (۱۳۰۴-۱۱۷۴) بر ایران حاکم است. قدمت این بنا به اواسط این دوره یعنی حدود ۲۲۵ سال قبل باز می گردد. ساکنان این بنا از نوادگان فرصت الدوله شیرازی بودند که شاعر ، حکیم و ادیب برجسته ایرانی بوده است. یکی از ویژگی های قابل توجه هتل ، قرارگیری آن در قلب منطقه تاریخی شیراز و در نزدیکی مرکز شهر ، مجموعه زندیه ، مجموعه مشیر ، ارگ کریم خان و دیگر مکان های جذاب تاریخی است. مکان یاد شده ، هم اکنون در قالب هتل فعالیت خود را آغاز نموده و پذیرای مسافران و میهمانان گرامی از سراسر جهان خواهد بود.
این مجموعه علاوه بر داشتن فضای اقامتی بسیار دلپذیر ، آرامش بخش و زیبا مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله : رستوران ، شربت خانه و کافی شاپ ، حمام سنتی ، عکاس خانه و گالری را ارائه میدهد. یکی از اهداف اصلی هتل ،آشنا نمودن میهمانان با سنت های منطقه ، آداب و رسوم و غذاهای بومی ایران است.
مجموعه ایران مهر خدمات پذیرایی را در فضایی کاملا خاص و سنتی ارائه میدهد تا خالق تجربه ای بی نظیر برای میهمانان گرامی باشد. شایان ذکر است تمامی اتاق های مجموعه در اطراف حیاطی با مرکزیت حوض قدیمی و یک درخت نخل واقع شد و این فضای بی نظیر بر زیبایی این مجموعه افزوده است.
در بافت تاریخی شهر شیراز . دسترسی کامل به مکان های گردشگری وجود دارد.
اتاق ماساژ و حمام سنتی
افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه ایران مهر در بخش ورودی به اتاق های نیم طبقه بالا و پایین و پشت بام دارای تعدادی پله می باشد.
در صورت عدم رعایت نظافت و هر گونه آسیب رساندن به اقامتگاه مهمان موظف به پرداخت خسارت هستند.
لازم به ذکر است به علت قرار گیری در بافت سنتی و عدم امکان تردد خودرو ، مهمانان باید مسافتی حدود ۵ دقیقه را به صورت پیاده تا درب اقامتگاه طی کنند.
ارائه مدرک شناسایی معتبر و مدرک محرمیت برای زوجین الزامی است.

امکانات

کولر گازی
اینترنت
کپسول آتش نشانی
بخاری
یخچال
اتو
سرایدار یا نگهبان
سشوار
جعبه کمک های اولیه
رستوران
صبحانه
کافی شاپ
دوربین مداربسته

تقویم اقامتگاه

* حداقل تعداد روزهای اقامت برای این ملک ۱ روز است.

قوانین

استعمال دخانیات مجاز نیست
ورود حیوانات خانگی مجاز نیست
ارائه مدرک محرمیت برای زوجین لازم است

ساعت ورود از : ۱۴:۰۰
ساعت خروج تا : ۱۲:۰۰

موقعیت مکانی

۵,۴۸۰,۰۰۰ تومان حداقل قیمت برای هر شب
درخواست رزرو
حداقل قیمت هر شب: ۵,۴۸۰,۰۰۰ تومان